.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرگان ، شهر داربست هاي غيرقانوني بنرهای تبليغاتی
بررسی هایی که با موضوع اثرات تبلیغات شهری بر شهروندان انجام شده است، نشان می دهد اثر گذاری این بنرها روی جامعه و محیط کمتر از 5 درصد است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان گفت: گرگان به شهر داربست های غیر قانونی تبدیل شده است.

به گزارش مهر، عبدالرضا چراغعلی صبح سه شنبه در دویست و یازدهمین جلسه رسمی این کمیسیون با انتقاد از روند تبلیغات محیطی سطح شهر افزود: بسیاری از بنرهایی که در مناسبت های گوناگون در نقاط مختلف شهری نصب می شود، غیر قانونی و مورد اعتراض شورا، شهرداری و فرمانداری است.

وی اظهار داشت: بررسی هایی که با موضوع اثرات تبلیغات شهری بر شهروندان انجام شده است، نشان می دهد اثر گذاری این بنرها روی جامعه و محیط کمتر از 5 درصد است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد زیاد بنرهایی که در طرح و رنگ های مختلف و در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهر نصب می شود اثر گذاری مطلوب این نوع تبلیغات محیطی را خنثی می کند، اظهار داشت: استفاده بی رویه ادارات و دستگاه های اجرایی از این شیوه تبلیغاتی سرمایه ملی و منابع عمومی کشور را به هدر می دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان همچنین اتخاذ تدبیر جدی توسط شهرداری برای ساماندهی وضعیت تبلیغات محیطی و نصب بنر را در سطح شهر ضروری دانست.

چراغعلی در این خصوص اظهار داشت: وضعیت کنونی تبلیغات غیر قانونی شهری در معابر عمومی که اکثر آنها توسط نهادها، ادارات و سازمان های دولتی برپا می شود مورد اعتراض بسیاری از شهروندان است که این وضعیت باید هر چه سریع تر ساماندهی شود.

چراغعلی در ادامه این نشست با تاکید بر ضرورت ارتباط مستمر اعضای شورای شهر و شهرداری با شورایاران محلات تصریح کرد: تداوم بازدیدهای اعضای شورا از محلات و نشست با شورایاران و اهالی محله ضمن مطرح کردن مشکلات شهروندان موجب تسریع در روند برنامه های شهرداری در محلات خواهد شد.

به گفته وی در این راستا مقرر شد بازدیدهای میدانی اعضای شورای شهر و شهردار از محلات مختلف در دستور کار قرار بگیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.